trött tjej.com

tog mig i kragen idag och bokade in mig på ett step-pass på Medley.
gud så skoj det var, men ack så jobbigt! känner redan nu att jag kommer vakna av kram i vaderna inatt! :P

annars har jag bara varit hemma och grejat idag, och just nu håller jag på att laga kycklinggryta så jag har lite matlådor inför kommande veckans VFU i Motala.

kommer sova gott inatt känner jag men ändå stolt över att jag tog tag i träningen idag och inte bara satt hemma!
och instruktören frågade efter om jag hade step-tränat förut, nej svarade jag men jag har dansat mycket. och hon svarade "det syns" :) glad man blir när man blir sedd.. som ett litet barn hahaha.. men det va skoj!

dags att kolla till grytan som puttrar på spisen.
riktigt såhär glad kanske jag inte såg ut, mest koncentrerad och röd i fejjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0