Premiär!

Igår var det äntligen dags för premiär för Karl den 12e för Sverige ur striden. och jag var skapligt nervös men väldigt förväntansfull, det va sååå skoj att stå på scen igen, även om jag inte pratar eller sjunger så är det en stor fröjd att få stå på scen igen :)
+ att jag faktiskt får sjunga lite, då jag körar i byxan på en låt ;)

Efter premiären var det dags för finsittning på Livgrenadiärsmässen (förlåt om jag stavar fel men det är ett svårt ord) :P Riktigt skoj att få gå på sittning som inte är studentsittning, annorlunda låtar och folk som sjöng både 3 och fyrstämmigt i låtarna :)

jag som Emil i min ursnygga uniform

Såhär såg jag ut på premiärsittningen igår i min nya fina klänning



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Snygga kläder

2011-02-13 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0