älskade underbara sooool!

Va ganska trött när jag vaknade imorse men när jag sen tittade ut så blev jag genast piggare :) man såg hur himlen började bli blå när solen kämpade sig upp. va ute i backen vid 9.45 och då hann vi t.o.m. åka lite manschester i Nord :D galet underbar dag med strålande sol och klarblå himmel hela dagen.. och inte ens svinkallt, vi hade mellan 5-10 minusgrader

Hann även med en favvopizza (maffioso) på Dantes vid lunchtid..

och det har varit en så underbar dag. :) träffade Lilla Malin och Linn idag med, som jag saknat dem.

Idre <3

min lilla gröna groda i ost-backarna

efter en fin dag så följer en fin solnedgång



på kvällen körde vi ner till Byn och firade lilla Clara som fyller ett år idag, en riktig liten gobit som jag såklart försökte få ett bra kort, (har mina taktiker sen August va så liten) fick till några bra iaf :)

ettårs pinglan i sin fina klänning

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Verkar som det varit en helt OK dag

2011-01-20 @ 22:46:58
Postat av: Linda

Det där kortet på Clara ska lätt upp på väggen! Tack för korten på båda brudarna.

Får försöka ta en fika/lunch när vi e nere!?

2011-01-26 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0