full rulle!

jösses amalia, just nu går mitt liv i 1000km/h, det är nollning där jag är fadder, och så spexet där jag är koreograf + att jag hoppar in och är bi-skådis och ska även köra lite på en låt, + att jag faktiskt studerar också :P
ska skriva en rapport på 1200 ord till nästa fredag, mkt i skallen och mkt som händer hela tiden!
men jag har valt det själv, och jag älskart! har så himla roligt hela tiden så jag har inget att klaga på, (förutom lite lite sömn kanske)

fick även ett väldigt roligt besked/förfrågan igår som gjorde att mitt leende blev ännu större.. säger inte vad än, men ni kommer få veta i sinom tid :)

ne, sömn va det ja.. klockan är bara 22.33 idag woohoo, sova sova sova!

godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

God Natt och sov gott

2011-01-27 @ 22:37:53
Postat av: Mamma

Nu blir jag Nicke Nyfiken kram

2011-01-31 @ 07:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0