Hejdå Idre för denna gången..

sitter nu i Magnus bil påväg hem till Linköping igen. Har haft sköna och roliga dagar här uppe i Idre ville inte att de skulle ta slut så fort :( men men, har jag lite tur med mitt schema så hinner jag upp en gång till innan säsongen är slut!

Idag åkte vi på förmiddagen. det snöade ganska mkt men det gjorde inte så mycket, det var riktigt najs i backarna! avslutade vistelsen här med att besöka fäboden och äta en dubbelvåffla med blåbärssylt. :)

vi hörs när vi är i Linkan igen.. nu ska jag underhålla Magnus när han kör på tråkiga snövägar.

(och ja Bengt-Arne, Mariestadölen är populär även uppe i Idre)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Säg till Magnus att köra försiktigt

2011-01-22 @ 13:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0