helt slut...

har varit en vääldigt intensiv helg,

har haft rephelg med spexet 9-17 igår och 9-20 idag + att jag var nykter fadder på platå igårkväll/natt
när man är nykter fadder måste man stanna kvar tills alla nollan gått hem för vi får inte lämna något kvar själv..

Platå är verkligen inte min typ av ställe, alldeles för hög musik, och så mycket "pretto" människor, backslick, höga klackar på fjortisar som inte kan gå i dem, dyrt och bara blöh!
Linköpings svar på stureplan kan man säga.. så jag inte säga att jag hade speciellt roligt, men nollan verkade som att de hade skoj så det är ju bra!

rephelgen har gått bra iaf, jag har lärt mig vad jag ska göra på scen, eftersom jag har en bi-roll.. har dansat mycket och haft jätteskoj!!

men nu ligger jag i min säng och somnar vilken sekund som helst, börjar inte förns 10.15 imorn som tur är så jag får ordentligt med sömn inatt!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Hoppas att du sovit bra. Många kramar och ha det bra

2011-01-31 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0