min älskade mamma!

Efter vissa klagomål på bloggen kommer här ett inlägg helt dedikerat till min älskade älskade mamma!

Du är den bästa jag vet, alltid hjälpande mot allt och alla, alltid smart, vill alltid mitt bästa (även om jag för stunden ibland inte inser det)
jag är stolt över att vara din dotter och det är inte för intet jag har valt att följa dina fotspår och läser till sjuksköterska.

du är min största förebild och jag är såå glad över att du finns i mitt liv!

älskar dig macken <3

Tina, mamma och jag när Tina gifter sig

min älskade mor och far

Kommentarer
Postat av: mammaneta

Em jag har inte ord men ILY kramizzzzar

2011-01-03 @ 18:47:31
Postat av: pappa

Hej Goos!

Liksom tidigare kommentarer vill jag påpeka att det var väldigt lite pappa i årsredovisningen. Är tämligen säker på att det var 3 (tre) besök i Idre, varav två där vi nästan frös ihjäl. Det fattades också några resor till Linkan med och utan kärror. Kortet tillsammans med Mamma är dock gokännt. Jag är för övrigt väldigt stolt över dig och ditt målmedvetna pluggande. Vägingenjör kan du bli i ett annat liv.

Massor med kramar

"Pappaders"

2011-01-03 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0