min älskade pappa!

efter ytterligare klagomål (som jag kunde räknat ut) så måste jag ju såklart jämställa bloggen och dedikera ett inlägg till min älskade älskade pappa!!

Du är en klippa, min största stöttepelare och hejjaklack, som suttit i 1000 olika ishallar i många 1000 minuter och hejjat på din yngsta när hon tävlat, 

som ställt upp på att skjutsa runt på mig till alla olika aktiviteter och andra galenskap jag sysslat med,

som satte en järn 7a i handen på mig när jag var 6 år gammal och lärde mig spela golf

som lät mig sköta växellådan på din bil när jag var asförbannad över att Tina fick börja övningsköra men inte jag

som ALLTID ställer upp och t.o.m tar bussen upp till idre och hämtar hem min dåvarande sargade bil, kör hem den och lagar den, kör upp den och tar bussen hem trots att den var helförsäkrad (förlåt kunde inte låta bli :P)

som lagar och fixar och donar allt som jag råkar krajja och saker som jag inte kan göra själv.

som hjälper mig att flytta till både Bjärnum och Linköping

som kommer till Idre med fara för eget liv och åker skidor med mig trots att termometern visar på minus 30 grader,

utan ditt stöd och ditt enorma hjärta hade jag inte varit den jag är idag!

ÄLSKAR DIG PAPPA! <3

pappa fixar en lampa uppe i Idre

jag och min fina pappa i backen en solig men svinkall dag i Idre

Kommentarer
Postat av: Tina

Ähumm.... ;-)



Närå, du skriver så fint om min lille goskille så jag behöver inte någon dedikering.



Lycka till i morgon! Håller alla tummar (även fast det verkar överflödigt med allt ditt plugg).



Kram Sis

2011-01-03 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0