mys i Falköping och Mariestad

hade det sååå mysigt med Pernilla hemma hos henne i Falköping igår, pratade och skrattade långt in på småtimmarna.. :)

ikväll har tina johan och august varit här och ätit mat de åkte nyss och nu ska jag springa ner och titta på fångarna på fortet med mamma och pappa..

igår var jag hemma hos tina och august på dagen och de hade mys i soffan när vi tittade på madicken.. August utnyttjar tinas mage som kudde :)


har även glömt att skriva att hela klassen var uppdelade och fick i uppgift att titta på en film eller läsa en bok och sen göra en poster med omvårdnads frågor och texter runt om kring..
min grupp tittade på filmen "allt för min syster" och vi vann :D


Imorn bär det äntligen av till Sälen!! träffa sanne och åka bräda, bättre kan det inte bli!! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och åk försiktigt

2011-01-16 @ 08:49:23
Postat av: thomas

Jösses vad lik du är din syster, trodde det var du på bilden innan jag insåg :)

2011-01-16 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0