slutspurt igen..

då går vi in på sista dygnet innan tenta.. har läst om hjärta, lungor, njurar, enzymer, osteoblaster och osteoklaster, hormoner och cellsignaleringar mm mm så det sprutar ut fakta genom öronen på mig snart...

dags att sova så jag orkar trycka in det sista imorgon inför tentan på tisdag...

såhär ser det ut hemma hos mig, datorer, böcker och papper överallt!!


ps, Bengt Arne, jag blir jätteglad över dina kommentarer! du är den enda som orkar kommentera och det gör mig jätteglad! hoppas du inte somnade av att läsa min års resumé. :) KRAM till dig!

Kommentarer
Postat av: mammaneta

heja på i morgon vid den här tiden kan du slappa totalt kram

2011-01-03 @ 17:40:32
Postat av: Bengt-Arne

Jag somnade inte men det var mycket som hänt under ett år

2011-01-07 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0