termin 2

Nu har jag officiellt börjat termin 2 på Universitetet :) var på upprop idag och det verkar bli bra.. mkt att göra men kan väl inte förvänta sig något annat.. denna terminen blir skoj, för vi har mycket praktiskt, (lära sig ta prover, sätta kateter osv osv)

och nästa roliga punkt på listan är att nollningen har börjat! så himla roligt att vara fadder och hjälpa lilla nollan (som man själv var för ett halvår sen)

och slutligen den roligaste punkten av dem alla JAG KLARADE FYSIOLOGITENTAN!!! såå jävla underbart! Nu har jag klarat alla punkter av termin 1 och kan gå vidare till termin 2 utan några omtentor!
sjukt stolt över mig själv! jag klarade det!!!! så värt allt pluggande över jul och nyår.

dags att sova så jag orkar med veckans alla bravader!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Grattis till tentan

2011-01-25 @ 07:58:59
Postat av: Anonym

Grattis i kvadrat! Visste ju att du skulle klara det men.. :)

2011-01-27 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0