Mr and Mrs McMahon

Vilket underbart bröllop! vilken underbar dag :) Evelina var vacker som en dröm och Jeff var otroligt stilig..

vigseln i kyrkan var väldigt fin och efteråt fick jag åka limo för första gången i mitt liv :)
middagen och festen var fylld med många skratt och fina tal.. maten var jättegod och sen dansade vi långt in på småtimmarna!

så jag vill bara säga grattis till Mr och Mrs McMahon än en gång och tack för att jag fick ta del av er kärleksdag!

Nu är det dags att packa ihop mina saker här i Mariestad för imorn kör flyttlasset till Linkeboda igen, herrejösses vad snabbt denhär sommaren har gått (den är ju inte slut än, men imorn är det redan Augusti... jösses)

Jag i limon efter vigseln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0