Amanda är min idol!

Idag hade vi färdighetsträning i sug, sond och syrgas.
Amanda ville känna hur det kändes att få en sond så jag fick äran att sätta den på henne
altså en slang genom näsan ner i magsäcken! det var riktigt coolt!! jag är såå glad att jag fick prova på någon som inte är en framtida patient, för nu vet jag hur det ska kännas och vad som händer osv!
Hon är min idol som ställde upp

efter att hon gjorde det och tanken har landat lite så ska hon nog få prova på mig också, lika bra att veta hur det känns när man ska sätta på patienter sen..

annars har det varit en ganska lugn dag, men vi har finslipat vår rapport så nu ska vi bara "snygga till den" med innehållsförteckning och sidhuvud osv.. :D såå skönt att vara klara redan!

dags för sängen, ha det så bra! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det är väl intressant att få prova på olika saker som kommer att dyka upp i framtiden.

2011-03-22 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0