Nolle-p

I tisdags gjorde SSKål sig så rockiga vi bara kunde med tuperat hår, mycket smink och svarta kläder. Faddrarna anordnade en fest med festivaltema. Kvällen bjöd på limbo, lekar, massvis med bra musik och givetvis SSK-dansen som vi lärde ut till Nollan!

Igår fick vi äntligen träffa Nollan på tu man hand, berätta lite om vilka vi är och vad vi i SSKål gör och lära dem lite vett och etikett som gäller vid sittningar. Det blev en eftermiddag med många skratt och glada miner!
Vi sjöng de vanligaste sittningssångerna och visade skillanden på en ful och finsittning och vi hoppas att Nollan nu känner sig lite visare när det gäller sittningar och studentfester och kan omsätta sin nya kunskap i praktiken!

Ja som ni hör så är det full rulle med Nolle-p för mig och mitt festeri nu, men det är jätteskoj! Imorn ska vi köra till Norrköping och gyckla för sjuksköterskestudenterna där :)

dags att sova för imorn fm ska jag plugga lite diabetes typ 2 som jag har som "fall" i min basgrupp till nästa vecka..

Rock SSKål

Nollan gör rörelser till en sittningssång

SSKål instruerar på vår sittningsföreläsning


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Hålligång men det är ju bra om du läser ibland

2011-09-02 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0