slutsålt!!

jag är överlycklig, stum och förvånad på samma gång!
SSKåls stora valborgsfest sålde slut på 3 dagar :D helt otroligt. Vi är ett litet festeri som lägger ner mycket tid och kärlek på denna fest men det är svårt att slå studentstäderna Uppsala och Lund. Men vi har sålt slut på alla våra 1200 biljetter vilket inte har hänt på flera år (inte såhär tidigt efter biljettsläpp i allafall)

känns såklart tråkigt att behöva säga nej till folk som nu kommer och frågar efter biljetter, men så jäkla skoj samtidigt att folk vill komma på VÅRAN fest!

sitter och skriver på min rapport som ska in 1 maj.. jag har bara diskussionen kvar men där tog det stopp.. blev totalt jätte omotiverad. så då passade en bloggpaus jättebra :D

här är våra snygga märken som vi säljer till festen

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis Em du är en kämpe ily

2012-04-25 @ 20:37:42
Postat av: Tina

Tjohoo!! Jag vill ha ett märke om det blir något kvar.

2012-04-25 @ 21:18:33
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och jobba på kram

2012-04-27 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0