första tiden hemma igen...

sorry för lite låg uppdatering, blir alltid lite nere när jag kommer hem från en resa, känns liksom som att jag inte har något att skriva om. jag är ju "bara" hemma.. fast nu har jag haft en jätterolig helg :)
i fredags gick jag ut och tog en öl med Pär och Christoffer och hade en lugn trevlig kväll
lördagen bestod av en sorts reunion med massa gamla festerister och alkohol i mängder, dagen avslutades med ett stort ute disco.
på söndagen dansade jag med mina fina skådisar igen, vi har extraföreställningar 7-8 september så vi finputsade på danserna igen..
idag har jag börjat ta tag i min lilla bunker, fick nog på min garderob som alltid var stökig så jag rev ut allt i den och i min hallbyrå och omorganiserade lite! känns jättebra nu när det är gjort men det var mkt saker överallt ett tag..
dagens fynd blev att efter rensning och organisering upptäckte jag att jag äger ca 50par strumpor! hahaha.. så jag behöver inga strumpor i julklapp mamma ;)
i eftermiddags träffades vi ett gäng klasskomisar hemma hos Maria och åt tacos och pratade om sommaren, hur mysigt som helst!! Maria och Rasmus har även skaffat katt, en liten orange-vit unge som är huuuur söt som helst! så jag kommer nog hänga där mkt i höst ;)

sen cyklade vi tillsammans till Trädgårdsföreningen och tittade på när Överfadderiet överraskade nollan med skyltinspektion som alltid händer första kvällen av nollningen. Oj vad rädd jag var för 2 år sen när jag var nollan

Blåa skor är tydligen poppis i höst ;) Lovisa, Gustav och Jag..


imorn börjar mitt sista år av universitetsstudier.. jösses vad tiden har gått fort!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det fortsatt bra och lycka till med studierna det kommer att gå bra. Många kramar

2012-08-29 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0