Vancouver

igår styrde vi som sagt bilen norrut.. åkte ut på valsafari med höga förväntningar,,
meen med min vanliga otur hade späckhuggarflocken tyvärr simmat till ett ställe långt bort just denna dag så vi fick inte se några, men vi såg en "val" som kallades Minkywhale.. vi såg fenan på den några ggr och det kunde lika gärna typ varit en delfin.. så jag är väldigt besviken på den safarin.. vi fick dock se några sjölejon som låg och solade på en klippa, det var häftigt..
(min kamera har fått något skit innanför linsen tyvärr..)
 
idag körde vi upp till Vancouver, det är en väldigt trafikerad stad.. inte något jag är van vid men det gick bra,, vi har inte fått någon bra känsla över staden dock, vet inte något om staden och vi har inte reserschat nog.. men vi frågade oss runt och hittade till ett köpcentrum, dock var allt ganska dyrt tyvärr..
men sen körde vi till hotellet där vi bor nu, Evelina och Jeff fixade det till oss, genom en speciell deal de har och herrejävel vilket rum.. det är en lägenhet på 23dje våningen med jättefin utsikt!! vi känner oss rika för en kväll ;)
nu ska vi göra oss iordning för en fin middag på stan :)
sovrummet
utsikten från sovrummet!!
köket
matplatsen
utsikten från matplatsen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0