smörgåstårta

Idag blev vi som varit mentorer åt nya studenter bjudna på smörgåstårta, riktigt trevligt initiativ av studievägledarna!! och gott som attan var det också! blev dock lite stressigt att ta sig till skolan, jag och Amanda satt och filade på vår analys till c-uppsatsen på fm samtidigt som jag diskade, packade och allmänt yrade runt som en blådåre för att få med allt och inte glömma några julklappar.. :P
Imorn väntar årets sista basgrupp och sen ska jag och R ha julmys innan jag hoppar på tåget till m-town på lördag! ska bli mysigt med julfirande! längtar efter min fina familj :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi längtar efter dig!

P&K Tina

2012-12-20 @ 22:34:37
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar att fungera bra för dig. God Jul och många kramar

2012-12-22 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0