Års redovisning 2011

året som gått i punktform som traditionen lyder.

Januari

x | firade in det nya året med Magnus i ett regnigt Linköping
x | skrev terminstenta i Medicinsk vetenskap
x | tog bussen upp till Sanne i Tandådalen
x | åkte till idre med Magnus
x | Träffade Pernilla och hade myskväll i hennes nya lägenhet
x | började termin 2 på LiU med mycket praktiska övningar.
x | hade rephelg med Spexet där jag är koreograf

februari

x | var fadder på nollningen åt de nya sjuksköterskestudenterna
x | hade premiär med spexet med följande premiär-gala sittning
x | blev moster till Alice Elsa Alexandra Pihlström 2011-02-10
x | hade många medicinsk teknik lektioner
x | Sanne kom på besök och tittade på spexet
x | blev utsedd till Chief i SSKål (sjuksköterskornas festeri)
x | jag och Magnus gick skilda vägar
x | spexperioden tog slut med sagotema på slutsittningen

Mars

x | blev invigd i SSKål
x | Fick träffa Alice för första gången, kärlek vid första ögonkastet!
x | buggade till Casanovas i Ljungsbro
x | Hade melodifestival mys i min lägenhet
x | gick på många roliga fester och kravaller
x | satte sond på Amanda
x | åkte hem till Mariestad och firade mamma som fyllde 60

April

x | fick förstahandskontrakt på lägenheten
x | hade praktisk tenta och fick sätta kateter, klarade den!
x | fick sommarjobb på Kolarebackens SÄBO i Mariestad
x | såg Stockholm IceShow och spenderade en helg i Stockholm med mamma och pappa
x | Träffade Marika när jag var i Stockholm
x | Köpte Iphone
x | gick på bio med Ellinor och såg Water for Elephants
x | tog nya ego-bilder med Helen
x | åkte till Idre med pappa

Maj

x | jobbade på kravellen Akuten som jag ska hålla i nästa år som chief
x | Bokade USA resan i Augusti
x | hade Praktik på Borensbergs VC
x | skrev många nya gyckel med SSKål 11/12
x | firade min födelsedag med hemmagjorda smörgåstårtor och SOF festivalen
x | blev gudmor till Alice när hon döptes i Leksbergskyrka
x | blev officiellt invigda till SSKål 11/12
x | besiktigade lägenheten och köpte lite nya möbler

Juni

x | skrev T2 tenta
x | firade kusinen Anton som tog studenten
x | åkte till Hanna i Dalsland
x | hade myskväll med Sanne i Karlsborg
x | Sanne och jag tog en trip till Linköping, drack cider och shoppade på Ikea
x | firade traditionsenligt midsommar hos Helen i Karleby
x | åkte till Olstorp och buggade på midsommardagen
x | umgicks mycket med fam Pihlström och mina små guldklimpar
x | hjälpte pappa att bygga ett sjul på baksidan
x | började jobba på Kolarebacken

 Juli

x | åkte ner till Göteborg en weekend
x | åkte till Karlsborg och myste med Sanne med Fajitas och film
x | träffade Ewelina som kommit till Sverige och tog en fika på nymans
x | firade August 3-års dag
x | höll i Ewelinas möhippa som blev väldigt lyckad, inget slår hennes min när vi stormade in på morgonen!
x | genrep dagen innan bröllopet med middag och allt i sann Amerikansk anda
x | Ewelina blev Mrs McMahon och jag var den stoltaste Bridesmaden ever!

Augusti

x | flyttade tillbaka till MIN lägenhet i Linköping
x | Åkte upp Till Stockholm och sov över hos Patricia
x | Flög till US and A
x | fick äntligen träffa Matt och Julie igen
x | åkte på all-girl camping weekend med Julie och hennes vänner
x | Matt lärde mig lösa rubics-cube
x | besökte många kända ställen, Pike-place market där de slänger fiskar och showar, the gumwall, världens
första Starbucks. För att nämna några
x | Träffade Ewelina och shoppade loss! Target, Ross, Payless Shoes LOVE IT!
x | fick vara med om en tvättäkta Amerikanska BBQ-night hemma hos Matt och Julie
x | jobbade på München Hoben och festade sedan på nämnda fest
x | Hjälpte Ellinor att flytta hit till Västra Vägen

September

x | skolan började igen Termin 3!!
x | Nolle-p igen, nu som SSKål med många roliga upptåg
x | gycklade som aldrig förr!
x | Hanna kom hit och hälsade på!!
x | skrev läkemedelsberäkningstenta
x | började praktikperioden, denna termin på avd 13 akut ortopedi i Motala

Oktober

x | åkte hem och överraskade mamma en helg
x | höll i en festerisittning tema HATT
x | gick på gemensam läk-ssk fest
x | åkte på Finlandskryssning med SSKål
x | Tina, Johan, August och Alice kom på besök. Vi gick och såg på barnteater
x | mamma och Pappa kom förbi Linkan en snabbis också
x | Morfar somnade in.

November

x | åkte upp till Sanne som nu börjat plugga i Uppsala och firade hennes födelsedag
x | Jobbade på Kravallen Lasertrippen
x | gick in i Tenta-p termin 3.. intensivt!
x | gick på morfars begravning
x | skrev termin 3 tentan
x | Tävlade i gyckeltävling med SSKål
x | hade första rephelgen med spexet
x | började praktikperiod 2 i Motala

December

x | köpte skidor
x | gycklade en hel del med SSKål
x | fick reda på att jag blev godkänd på termin 3 tentan!
x | pappa kom till Linköping och hämtade hem mig
x | firade jul med Familjen hemma i Mariestad
x | träffade många vänner under mellandagarna
x | åkte upp till Hanna i Karlstad med Sanne
x | körde vidare till IDRE efter att vi släppt av Sanne i Tandådalen
x | firade Nyår med bästa ”familjen Hetzy” i Idre


Kommentarer
Postat av: ellinor

Tänkte bara säga..att jag tycker mycket, MYCKET om dig! Kärlek <3

2012-01-04 @ 18:07:30
Postat av: Bengt-Arne

Du det händer mycket på ett år. Kramar

2012-01-04 @ 19:38:04
Postat av: Helen

Känner ingen press, ingen press alls. Kanske dags för mig att ta igen ett års dåligt bloggande ;)

2012-01-07 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0