härligt uppvaknande?

07.35 plingade det på dörren idag.. jag förstod först inte att det var dörrklockan, vilket också påminde mig om att jag glömde min nya trådlösa ringklocka hemma =(
men i alla fall.. jag stapplade blind till dörren för jag anade vem som stod utanför.. och visst hade jag rätt
"Hej, vi är från Isidorum, vi ska byta din ytterdörr nu.."

men ååh va ni tvugna att komma så tidigt?! jag som ville sova ut när jag har jullov :P satt nämligen uppe ganska sent igår med Ellinor, Erik och Robin, vi spelade Sequence och Brainstorm och drack rödvin. Mycket trevlig kväll, men att få lyssna till borrande, slipande och bankande är inte riktigt vad jag längtar efter just nu. haha

såhär ser det ut i min hall nu + 2 hantverkare då.

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det blir bra när det är färdigt

2012-01-13 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0