jullov

åh, vad jag njuter av att vara "ledig".. man kommer alltid på saker att göra trots att man itne har något planerat, jag har precis haft en match mot smutsiga tallrikar, jag vann.. allt är nu rent och fint, snart ska jag brottas med dammsugaren och tänkte vinna även den matchen :P

Ikväll väntar Body Combat på Medley som är kampsportsinspirerad intervallträning där man boxar och sparkar mot fantasimotståndare.. får se om det är något för mig, har man aldrig provat så får man inga svar..

köpte nya skor på Inter Sport igår med, jättesköna och jag vänjer mig nog vid hur de ser ut, jag tycker de är ganska fula, men snart övergår det nog till att jag tycker de är lite fräcka (huvudsaken är ju att de är sköna och ger bra stöd när jag tränar)


pratade precis med Lily, hennes barn Casper och Cassandra ska komma till Linköping i helgen och tävla i Konståkning, ska bli jätteskoj att se! (även om jag kommer bli väldigt avundsjuk på att jag inte får stå på isen) :P

ne, dammsugaren va det.

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Skorna tycker jag är snygga. Kör hårt med dammsugaren

2012-01-17 @ 17:52:39
Postat av: Pappa

Heja Mimmi! det är bara att gå ut stenhårt och sedan öka. Det kommer att göra ont många gånger men när de för små byxorna passar försvinner minnenna av smärtan. Lycka till från en som verkligen vet.

Pappa

2012-01-19 @ 09:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0