Linköping

Är ledig lördag-söndag så jag körde till min älskade lilla bunker i Linköping! Sanne har också ledig helg så hon hängde på. Igår gick vi till NH med Patricia åt gott och drack lite vin.. Idag hyrde vi ett släp på förmiddagen och körde till Norrköping där jag köpte en 140 säng, kommer sova som en prinsessa nu :) efter det tog vi en lång vända på stan! Det resulterade för mig i ett par jeansshorts och ett par klackskor! Och för Sanne ett par klackar, lite smink, ett par tights och en skjorta.. Just nu slappar vi lite här hemma innan vi ska göra oss iordning och göra Linköping osäkert!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Rätt så snygga skor, ha det bra

2012-07-15 @ 08:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0