Sommarminnen

Ligger i soffan ute i mormor och morfars stuga, kommer alltid kalla den det även fast morfar kroppsligen inte längre är med oss.. Har så många fina "kollo" minnen här ifrån när jag och Marika bodde här på somrarna.. Pappa testade sin nya våtdräkt och jag rodde i Lill-ekan bredvid, resulterade i 4vattenblåsor i handflatorna men det får det väl vara värt. Tog sen årets första dopp i Vänern! Riktigt skönt :) Imorse blev jag inringd att jobba 7-13.30 .. Är nu uppe i över 170h denna månaden *moneymoneymoney* Om en dryg timma ska vi äta middag och fira mormor som fyller 85 snart. 1. Här bodde alltid jag och Marika 2. Badplatsen 3. stugan

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ett trevligt ställe ha det bra

2012-07-27 @ 07:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0