svårt..

att hitta på saker att skriva om när det enda man gör är att ha praktik och träna.. men i helgen har det varit lite festligheter..

Igår var det goldfever, en 70-tals fest ute på Kårallen.. jag hade en jättefin klänning på mig som jag hittade på Myrornas förra året, tog tyvärr inte mkt bilder den kvällen, så jag har ingen bild att visa.
det var en rolig kväll med skön musik och många hippies ;)

idag har jag varit på våffelfest och haft trevligt med andra festerister, det fanns även massa alkohol och fulvinsrunda men jag avstod från allt sådant (okej, inte allt.. jag drack 2 små cider i solen) för jag har ju ett mål och det går inte att nå om man dricker en massa alkohol.


jag, patricia och camilla roade oss istället med att ta massa "hoppbilder" jag tycker det är så roligt att ta sådana!
här kommer några av dem som blev bra :)








nästa vecka har jag lite praktik och lite avslut på en kurs jag läste i början av terminen.. och så träning såklart! -5kg nu, så det går åt rätt håll :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Bra Emelie hoppa på

2012-03-26 @ 12:01:28
Postat av: mamma

Bra jobbat keep going kram

2012-03-26 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0