3år är snart förbi...

3 år i Linköping lider mot sitt slut.. nu har vi bara en natt kvar att sova i lägenheten eller ja 1,5 vi åker till Arlanda ca 01.00 natten mot tisdag då planet går 06.25 på morgonen...
 
3 år som gått så fort! jag kan knappt tro det och blir nästan lite tårögd när jag tänker tillbaka... Dessa 3 studieåren har varit så fantastiska, jag har haft så skoj både här i min lägenhet men framför allt i Linköping! gud vad mycket galet jag hittat på med mina vänner här! :)
Alla sittningar, alla fester och kravaller, alla spexföreställningar, men också alla myskvällar och pluggångestkvällar!
 
Min lilla bunker som jag alltid kallat lägenheten har varit helt perfekt! Jag kommer sakna den, men tror att det snabbt kommer gå över när vi flyttar in i vårt palats i Norrköping :D
 
hejdå Västra vägen!
Hej Gamla Lasarettsgatan (vår lägenhet är andra våningen till vänster med inglasad balkong)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0