Julafton nr 1

Den officiella julaftonsdagen..
 
Jag gick upp 05.15 för att åka till jobbet, sprang runt och virrade stannade till vid min julstrumpa som jag hängt upp på min garderobsdörr mest som dekoration. Stack av gammal barndomsreflex ner handen i den och till min stora förvåning låg det något i den :D
Älsklingen hade köpt en morgonjulklapp till mig! blev så glad att tårarna rann ner för min kind! haha..
fick ett bodybutter, mitt var slut så det var en perfekt julklapp!
Körde sen till jobbet och när alla patienter fått morgonmediciner och frukost så dukade vi upp en stor julbuffé i fikarummet och satt och åt god julfrukost (var nästan som ett helt julbord) supermysigt!
Efter jobbet körde jag hem och hann precis hem till pappas favorit på Kalle Anka nämligen när dvärgarna och Snövit dansar och sjunger och den lilla fågeln kommer ut ur ägget för ett pip :P
Vi körde till Finspång och hem till Robins mormor och morfar, där hade det dukats upp julbord :) trodde vi bara skulle fika där så det var en glad och god överraskning!

stannade där och tittade på Karl-Bertil Johnssons jul innan vi åkte hem och hade en mysig julaftonskväll, jag fick en 45min ansiktsbehandling! (inte av Robin alltså utan jag ska få gå på spa) ;) och Robin fick en saccosäck av mig!
stort paket, liten Robin!

Hade en jättemysig julafton, Nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba innan vi börjar vår föräldraturné i mellandagarna! första stopp Mariestad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha en fortsatt trevlig jul även om du jobbar, Vi kanske ses i Mariestad. Kram på dig

2013-12-25 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0