myshelg

Nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre. har legat och sovit/vilat väldigt mycket i helgen både jag och Robin,, väldigt skönt och välbehövligt!
men vi tog oss ner på stan igår och gick på bio. Såg första Hobbit filmen! har ju inte sett alla sagan om ringen filmerna men förstod ändå handlingen i denna eftersom den utspelar sig innan sagan om ringen filmerna.
Tyckte det var lite väl utdraget i vissa scener speciellt då de fightas mot udda varelser. och sen tyckte jag det var alldeles för högt ljud inne i salongen, satt och höll för öronen flera gånger för det gjorde ont i dem.. det är väl inte meningen att man ska behöva göra i en biosalong.. ne usch och fy. Men det var mysigt och trevligt att gå på bio :)
imorse tog vi sovmorgon och sen gick vi upp och bakade scones till frukost! så himla gott! kanske inte det nyttigaste men ibland måste man få lyxa till det :)
hoppas jag piggar på mig snabbt nu för veckan som kommer är det tentaplugg och träning som gäller! Längtar efter att träna och svettas!
Och jag premiäranvände min nya gryta ikväll som jag fick av mamma och pappa i julklapp! Chili con carne fick inviga den och det funkade superbra! tack för julklappen :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det var ju bra att du känner att det är på rätt väg. Det ser gott ut det som tillagats

2013-01-08 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0