långhelg och afterwork

I helgen var det dags för mig första långhelg, det innebär att man jobbar fredag kväll, lördag dag, söndag kväll och måndag dag... Vi har haft ganska lugnt i helgen, och stämningen mellan kollegorna har varit på topp! det har gått superbra att jobba :)
 
igår gick jag, Rebecca och Caroline runt hela dagen och fnissade över att det var måndag, för vi visste alla 3 att det betydde afterwork efter jobbet! Vi gick till Mörners och fler kollegor joinade oss under eftermiddagen, ett tag var vi 7st. Jag och en annan syrra vid namn Maja hängde i längst, tror vi gick hem vid halv 1.. en riktigt trevlig eftermiddag och kväll!
 
idag är jag ledig och lite bakfull om jag ska vara ärlig, men ska snart ta tag i min dag här.. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar att vara bra med dig. Ha det bra och många kramar.Ska ut i skogen i eftermiddag.

2013-07-10 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0