examenssittningen

I lördags hade vi som sagt (skrivet) examenssittning!
 
En mycket trevlig sittning med gyckel, hyfsat god mat som det brukar vara :P och väldigt trevlig stämning! examensgruppen hade gjort ett toppenjobb för att vi skulle få en så trevlig sittning som möjigt!
 
höjdpunkten för mig var när 4 generationers SSKål sjöng låten jag skrivit, det värmde verkligen i hjärtat!!
enda nackdelen var att det var vääldigt varmt både ute och i sittningssalen så mina fina lockar som jag ägnade 1,5h på att göra försvann väldigt fort :(
 
imorn väntar min SISTA skoldag på utbildningen, ett seminarium och sen utvärdering, har hört att vi får tårta och kaffe också :) känns superskumt att det är min sista dag, men samtidigt skönt! vill ge mig ut i jobbvärlden nu! :)
 
jag och min bordsdam, Camilla
4 generationers SSKål
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det fortsatt bra vi ses snart

2013-06-06 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0