midsommarhelgen

hej hallå!
 
Nu har jag vaknat upp, och kommit tillbaka till verkligheten.. Börjar jobba om 3,5h. Mitt första pass som "riktig" syrra, jag går inte bredvid längre utan idag är jag on my own! nervös som tusan för det men jag är redo, (tror jag)
 
min midsommarhelg var den bästa på länge! tog tåget till Jönköping efter jobbet i torsdags och blev upphämtad av min älskade, så körde vi tillsammans upp till Mariestad.
på fredagen åkte vi ut till stugan i Ålesund och åt lunch, jag passade på att ta årets första (och kanske enda) dopp i Vänern! (inte jättevarmt men inte iskallt heller)
Robin hittade hammocken och trivdes som fisken i vattnet där ;)
Efter lunchen bar det av till Karleby för att titta när de reste midsommarstången..
Jag och min finaste! (tack igen mamma för den underbart fina kransen)
på kvällen åkte vi tillbaka till Karleby, äntligen var hela gänget samlat igen! Det var några år sen sist, men gud vilken trevlig kväll det blev!! Helen och Anton hade gjort jättegod mat, och så spelade vi kubb och andra spel, drack massa vin och hade det bara så bra som man kan!
Sandra, Sanne, Johanna, Jag och Helen <3
<3
På midsommardagen var vi ganska sega hela bunten.. men jag, Sanne, Andreas och Robin körde till Sjötorp och gick längs kanalen..
 
tack alla för en underbar midsommarhelg!!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ni verkar haft det trevligt i helgen. Lycka till på jobbet

2013-06-26 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0