trött syrra!

Har nu gått mina första 3 dagar som sjuksyrra.. har nästan vant mig vid att säga Emelie sjuksköterska istället för Emelie sjuksköterskestudent :P
 
Det är väldigt skoj och spännande att gå till jobbet, men även totalt utmattande, så mycket att tänka på som man inte tänkt på som student, för det har handledaren fixat "automatiskt"...
 
så just nu har jag inte så mycket att skriva om tyvärr för det enda jag gör är jobbar, äter och sover :P
men låt mig bara komma in i det lite så blir det roligare blogg-inlägg sen :)
 
bjuder på en bild på alla fina blommor jag fick på min examensfest!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för god mat och dryck. Jobba på.

2013-06-14 @ 07:48:56
Postat av: Bengt-Arne

Det var jag som var anonym

2013-06-14 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0