vi vann!

Igår var det sista dagen i skolan, vi hade först möte med vår c-uppsats handledare som bara hade några ord som hon ville att vi skulle ändra, så det gjorde vi på 10 min och SEN SKICKADE VI IN DEN
 
kan knappt förstå att jag faktiskt är klar med den, helt galet!
 
på förmiddagen hade vi kursutvärdering och så bjöd skolan på kaffe och tårta!!
Fina Amanda, min c-uppsatspartner-in-crime! och en väldigt nära vän!
på eftermiddagen hade vi posterseminarium. Alla skulle ha gjort en poster om sin c-uppsats. Vi minglade runt och tittade på varandras posters, och så valde examinatorn ut några som fick förklara sin uppsats i några minuter.. det var även en omröstning om bästa poster, och kors i taket.. Jag och Amanda VANN :D
Kommer få ett fint diplom hemskickat ;)
efter skolan cyklade jag hem till Elena och övad inför examen då jag ska sjunga på ceremonin, det gick jättebra :D ska bli så skoj!!
 
på kvällen kom Robin hit och vi åt gott och sen gick vi ner till gräsplätten neranför mig och delade på en flaska vin och spelade UNO, så himla längesen jag spelade det, men det var riktigt mysigt!
Idag ska vi bara umgås och mysa, vi ska ut till Ikea och gå runt och titta inför kommande höst då vi flyttar ihop :D
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra idag

2013-06-07 @ 08:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0