en extra växel!

Den här veckan har varit väldigt produktiv so far..
 
Jag har förutom att jag haft praktik måndag och tisdag skrivit en ledarskapsuppgift som ska skickas in senast imorn skärtorsdag. Jag har även skrivit en hel del på c-uppsatsen, har suttit över 10h och fixat alla källor som var helt knasiga (något som vi verkligen borde blivit tipsade om när vi började skriva..)
En anledning till denna extra växel är nog att jag och Robin ska köra till Mariestad imorn :D vill inte ha massa jobb att göra när vi är iväg.
 
men nu är jag så trött så jag nästan kollar i kors, väntar på att Robin ska komma hit, han är och repar med sitt band men borde dyka upp här snart :)
 
kommer snart börja räkna ner dagarna till examen här tänkte jag, men det är lite för många kvar för att det ska vara roligt :P men jösses vad jag längtar nu!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha en bra påsk vi kanske ses om inte så kommer det påskkramar från mig

2013-03-27 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0