helg

nu är det dags för fredagsmyyyyyys!
 
imorse fick vi svar på omvårdnadsseminariet, jag fick inga kompletteringar :D så himla skönt!!
 
Jag och Amanda har suttit i dagarna 3 nu och förberett inför att vi ska opponera på 2 andras c-uppsats nästa vecka, det har varit både svårt och roligt och intressant på samma gång.. Nu är vi nästan klara med det iaf, och vi gör det sista nästa vecka :)
 
för en gångs skull tar jag HELG på riktigt, tänker inte ägna en enda sekund åt plugg, har inte hänt ofta de senaste 6 månaderna men nu känner jag att jag kan ta mig den tiden!
 
imorn ska jag vara med och inviga SSKål 13/14.. känns helt sjukt att det redan gått ett år sen jag själv blev patet för mitt SSKål år var slut, det var altså 2 år sen jag bliv invig herregud, vart tar tiden vägen?? haha.
 
mitt älskade SSKål

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

det kan väl vara skönt med en "vanlig" helg

2013-05-26 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0