min dag idag!

För idag är det min födelsedag!! *sjunger*
 
Har haft en lugn och skön dag utan att ägna en enda sekund åt plugg!!
 
Tog sovmorgon och åt en god frukost.. cyklade sen ner på stan och letade efter en examensklänning.
Hittade en jättefin på Åhlens, skönt att ha det klart :)
 
På eftermiddagen garnerade jag min smörgåstårta som jag preppat igår, och klockan 17 dök lite vänner upp och hjälpte mig äta upp den, den var supergod!! :)
Har nog aldrig fått så mycket blommor heller som jag fick idag (förutom på studenten) :) så nu är det jätte grönt och fint i min lägenhet!!
och av min älskade fick jag en kaffe-kapselmaskin!! :D så nu kan ni få gott kaffe när ni kommer på besök!
tack alla som grattat mig idag!! nu ska jag och Robin mysa och jag ska njuta av de sista timmarna av MIN dag :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ser ut som du haft en trevlg födelsedag synd att man inte var där och fick äta av smörgåstårtan. Kramar , vi ses

2013-05-14 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0