Charlies dop

I fredags efter jobbet åkte jag och Robin hem till Mariestad och hade en myskväll med mamma och pappa. 
På lördag fm Hjälpte pappa mig att byta till vinterdäck så jag kör säkert i vinter.. Efter det körde vi hem till Tina och Co. och fikade. Jag gick upp och lekte tågbana med August och när jag kom ner hittade jag Alice och Robin i soffan tittandes på barnprogram.. Mitt hjärta smälte totalt!

På eftermiddagen bar det vidare mot Falköping närmare bestämt friggeråker kyrka. Jag hade fått äran att sjunga på charlies dop. Min älskade kompade mig på gitarr! Så himla skoj att kunna göra något sådant tillsammans :-) Pernilla ville att jag skulle sjunga teddybjörnen fredriksson och då bad jag mamma att sjunga sin fina andra stämma! Pernilla hade tårar i ögonen redan vid första versen så jag tror hon gillade det :-)
Sen sjöng jag även ett Astrid Lindgren medley som jag fixat ihop! 
Det var ett väldigt fint dop!
Här är jag och Pillan för 8år sen och sen idag!

Charlie döps

Jag och Robin 

huvudpersonen med föräldrar och faddrar



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vad trevligt det låter med barndop och fin sång

2013-10-29 @ 10:33:06
Postat av: Pernilla

Tack underbara du<3 Jag älskade det!!!puss

Svar: Så bra min kära! Hade en jättemysig eftermiddag! Vi får ta och ses snart igen <3
Emelie Backlund

2013-10-29 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0