En helt fantastisk helg!

Nu sitter jag hemma i soffan igen efter en helt fantastisk helg med Idre-tjejerna!
När vi kom fram på fredagskvällen åt vi en jättegod viltsvinsgryta och sen satt vi och pratade minnen, drack vi vin och spelade spel hela kvällen
Lördagsmorgon överraskade Hanna oss med att vi skulle åka och skjuta lerduvor! Gud så glada vi blev!! Vi körde ut ganska långt i skogen tills vi kom till en jättefin sjö. Joakim, Hannas pojkvän var vår lärare och vi turades om att skjuta.. Jag blev sjukt imponerad över oss, för alla träffade i alla fall några lerduvor var :D
In action 
Total lycka när man träffade!

Det var galet vackert vid sjön där vi var

Hanna och Joakim (han stod bredvid och sköt på de duvor vi missade :-p)

Alla pinglorna

Efter lerduveskyttet körde vi till Ed som hade höstmarknad och strosade runt där.. Köpte ett nytt iPhonefodral, sånt som är en inbyggd plånbok. :-)
På kvällen var det tacos som stod på menyn, ett obligatoriskt matval när vi träffas! Alltid lika gott! 


Kvällen fortsatte sen med många skratt och vi spelade ett spel som hette ryktet går, en blandning mellan viskleken och pictionary. Helt galet roligt spel!! 

Imorse var det ett gäng slitna hjältar som begav sig hemåt från de dalsländska skogarna.. Men jösses vilken rolig helg jag har haft! Fulladdad men ny energi!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Grattis till att du träffade lerduvorna det gjorde inte jag den gången jag skulle försöka så han som var ledare sade att det var nog fel på geväret. Ha det bra

2013-10-14 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0