ledig i dagarna tre!

Ja kors i taket, en tredagars ledig helg lyckades jag få till på mitt 10veckors schema, de ska spenderas i skogen utanför Bengtsfors! Idretjejerna ska samlas åter igen för en reunion! som jag har längtat efter denna helg!!
 
Jobbet har varit galet hektiskt de senaste dagarna så detta blir en välbehövlig paus. Tror Robin har haft det lite mycket också på senaste för imorse vaknade jag till vid 07.30 och upptäckte att han låg och sov gott bredvid mig fortfarande, väckte honom och frågade om han tog sovmorgon/flex eller om han hade försovit sig.. han muttrade, försovit mig och gick upp.. haha sötnosen!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, packa iordning en helgväska och sen börjar roadtripen mot Dalsland.. ska hämta upp Malin i Linköping och sen Rebecca i Karlstad! wohoo! nu kör vi!!
 
Bild från nyår 2011-2012 när vi alla var samlade senast :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

hoppas att ni har haft en trevlig helg. Kram på dig

2013-10-13 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0