Tröttare än tröttast!

Nu har jag jobbat mina 8pass på raken.. Jag är helt slut! Tröttare än en Björn som gått i ide! Men desto goare när lönen kommer nästa månad ;-)

Imorn blir det ingen sovmorgon heller.. Då väntar kickoffhelg med holgerspexet! Vi ska åka till Marsbäcken som
Ligger utanför Västervik och umgås lördag-söndag :-) ska bli skoj! Behöver bara en god natts sömn! Klockan är bara 20.45 men jag ligger redan i sängen och ögonlocken är riktigt tunga!

Imorse var det riktigt kallt fick leta fram vantarna!! Behövde dock inte skrapa rutorna men det är nog inte långt bort nu..



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl härligt att jobba när man får betalt för det. Kram på dig

2013-09-30 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0