datenight och gröna fingrar

Igår var jag och Robin som jag skrev innan på date och åt på Gamla Bryggeriet!
väldigt mysig resturang, tyvärr hade de tryckt in alldeles för många bord så man satt väldigt nära borden bredvid, som tur var så kom inte sällskapet till vänster om oss förns vi ätit klart efterrätten så vi kunde prata och umgås någotsånär privat :)
 
Jag åt en fläskfilé med halumi och potatisgratäng, Robin åt en viltburgare med pepparrotskräm och rödlöksrelish. Till efterrätt åt vi varsin chokladfondant med gammeldags vaniljglass! behöver jag säga hur gott det var?!
Maten kom väldigt snabbt så vi var lite oroliga för att det skulle vara torrt och tråkigt om det var för mycket förberett men det var supergott!
 
kvällens outfit, nyinköpt klänning från H&M
 
Idag körde i ut till Plantagen och köpte blommor. Köpte även jord för att kunna plantera om de stackars blommor som fortfarande levde hemma... Blev riktigt bra! :)
köket (och blomma till balkongen som syns genom fönstret)
vardagsrummet fick också nya blommor
I eftermiddag ska jag ha produktionsmöte med spexet och Robin ska ut och spela 18-hål med sin far, de har öppnat 18 håls banan i Söderköping för säsongen så de ska ut och testa vad den går för :)
Ikväll blir det mys med taco-paj och mästarnas mästare.
Har varit så skönt att få en ledig helg hemma så jag och Robin har kunnat fixa till det lite här hemma, oftast har jag eller Robin något planerat på helgerna så de bara flyger förbi, (eller så jobbar jag) men denna helgen har varit helt perfekt!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det låter som det varit en riktigt bra helg. Glad Påsk på er.

2014-04-15 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0