Fixardag

Idag har jag och Robin haft en riktig fixardag! Vi började dagen med att åka till Jysk och köpte utemöbler :) äntligen fint på balkongen!! Kändes inte så värt att köpa när vi flyttade hit i September, då hade vi ju dessutom många andra utgifter.. Men nu så! Passade även på att köpa lite påskliljor.
Första lunchen på balkongen!!

Efter lunchen bar vi ut massa skräp och så bar vi ner Robins stora kistor (som tidigare stått på balkongen) till förrådet där vi fyllde dem med andra saker och städade iordning där. Så skönt att ha det gjort!! :) 
Ikväll ska vi testa en ny resturang som heter Gamla Bryggeriet. Jag ville gå ut och fira för jag har fått löneförhöjning!! Heja mig och heja alla andra nyutbildade sjuksköterskor! Ska vila lite nu innan jag hoppar in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vad trevligt det ser ut, hoppas att det var en bra resturang

2014-04-13 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0