Helgen som varit

Hej och hå..
 
I helgen var det dags för en av Robins vänner Erik och hans nu fru Marie att gifta sig.
Det var en väldigt fin dag både vädermässigt och kärleksmässigt! :)
Jag och Robin
Min frisyr :)
 
puss på dig min finaste!

På söndagen när vi kom hem åkte Robin och spelade golf med sin far.. jag fick nys om att det var lite galej utanför MediaMarkt i Norrköping, så jag körde dit för jag kände inte för att sitta hemma i det fina vädret.. Där var det motorcross killar som hoppade sjuukt högt och så spelade Linus Svenning på scen. Imponerande kille! Hade hört honom innan han slog igenom i melodifestivalen, gillar folk som ändå verkar väldigt jordnära trots att de blir kända.
Linus till höger
Igår jobbade jag kväll, men upptäckte något fantastiskt innan jag åkte till jobbet..
MIN BLOMMA HÅLLER PÅ ATT FÅ NYA BLAD!!
Kanske inte något jättestort för vissa, men i mitt liv är det som att en bebis föds! JAG har fått en blomma att leva vidare :D
bevis!
Imorn är det valborg, en dag då jag så länge jag minns tillbringat i Ahlhagen första åren lyssnandes på mamma när hon och Cantabile kören sjöng in våren, men senare för att själv spela med Mariestads blåsorkester..
sista 4 valborgrarna har jag dock spenderat på Kårallen här i Linköping och imorgon är inget undantag, jag ska hoppa i min fina (skitiga, äckliga) overall igen och leka student för en dag :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vi var i Alhagen det var som vanligt. Ha det bra kramar

2014-05-01 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0