Playdate

Idag vaknade jag 06.29 av att Charlie ropar och hör direkt hans föräldrar viska "shhh" haha de försökte få honom att inte väcka mig :) sov som ni förstår hos Pernilla och Henke, idag var det dags för playdate med Evelina och Jakob. De kom hit vid 10.00 efter att Evelina kört fel ett antal gånger trots min utförliga vägbeskrivning.. haha
 
Vi hade en jättemysig förmiddag med mycket lek och bus, bollhavet var en stor hit och det flög bollar över både högt och lågt :) De lekte jättefint tillsammans trots att de är så små,
 
Att det går att springa runt runt runt i huset är också roligt när man är 1år +- någon månad :)
På eftermiddagen när Evelina och Jakob hade åkt hem körde vi till Pankasjön och badade, Charlie var helt galen, han sprang ner i sjön (vi höll han i handen såklart) ända ut så han stod med vatten upp till halsen! ingen badkruka där inte!!
Jag tog sommarens första dopp, det var superskönt och svalkande i denna extrema sommarvärme som vädergudarna bjuder på just nu!
Charlie hade en skön stil i vagnen påväg till sjön ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0