Noels dop

Idag var det dags för Helen och Antons fina son Noel att döpas.
Jag, Sanne och Sandra fick den stora äran att sjunga i Kyrkan. Helen hade hittat en underbar låt som passande nog heter Prins Noel som vi sjöng och sen sjöng vi även Astrid Lindgren Medleyt som jag och Sandra skrev till hennes systers sons dop.
Prästen kallade oss för ängla-kör, väldigt fint :) och det gick hur bra som helst att sjunga, var så skoj att få sjunga med Sanne och Sandra igen var så längesen sist!!
älsklingen min kompade oss och det blev en total succé!
lånade bilden av duktiga Therese som tog en herrans massa fina foton!
Efteråt åt vi gott i Persgården, men jag var upptagen med att ha trevligt så jag glömde bort att ta bilder :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0