Finbesök!

I veckan har jag bara jobbat och spexat, och laddat inför helgen då vi fick finbesök!
Pappa, Sanne och Andreas kom hit igår för att se spexet (och oss) :)
 
Sanne och Andreas kom hit vid lunchtid och då gick jag och Sanne till en bröllopsbutik här i Norrköping för att jag skulle testa klänning för första gången! Det var skoj att prova klänning! kändes väldigt märkligt samtidigt. ska JAG få prova vita vackra fluffiga spetsiga klänningar! Jag hittade inte någon klänning som kändes som THE DRESS.. men jag fick med mig vetskapen om vad jag inte vill ha, så jag får leta vidare. Förväntade mig inte hitta min drömklänning på en gång heller för den delen så jag var inte besviken över det..
 
Väl hemma åt vi jättegod lasagne som min älskling hade lagat!
 
Efter det var det dags för mig och Robin att åka till teatern för souncheck, smink och alla andra förberedelser som behövs innan föreställning.
 
Pappa, Sanne och Andreas hämtade upp Robins pappas om också skulle med och se spexet ikväll!
 
Här får jag skämmas lite för jag tog inte en enda bild på varken spexet eller de fina gästerna vi hade i publiken. Men Föreställningen gick jättebra! och efteråt gick vi till Pitchers och åt god mat innan det var dags att köra hem igen.
 
Dagen idag bara flög fram Vi hann med en vända på stan dock, jag hittade ett par nya vinterstövlar så det var skönt!!
 men vips så var det dags att köra Sanne och Andreas till tåget igen :(
 
Helgen gick alldeles för fort men Jag får i alla fall träffa sanne snart igen, för vi ska se Flashdance i Stockholm sista helgen i november!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0