sista föreställningen

Tiden går så snabbt när man har roligt!
 
Igår var det dags för sista föreställningen med årets spex, det kändes tungt att veta efter varje låt vi sjöng, att det var sista gången vi sjöng den...
jag sprang runt som en galning med min mobil bakom scen och tog kort med alla som ville vara med! så här kommer ett litet axplock, dock taget med min mobilkamera i skumt ljus så det är inte så bra bilder :P
Jag och Rosanna

Joline, Jag och Lucas
Lucas bjuder på "Fin vin"
Mina älskade galningar i kören (och rött konstigt ljus)
Jag och Sofie
Emmy och jag
jag och Carro
Föreställningen gick supersnabbt, och så var det dags för avslutningssittning som flöt på med både skratt och tårar, Caroline (på bilden ovan) sjöng ett otroligt fint gyckel som satte sig rakt i hjärtat, hon har nämligen väldiga problem med lokalsinne. Hon har i princip inget så vi har hjälpt henne hem vart vi än har varit för hon hittar helt enkelt inte själv. Hon förklarade för mig att när hon ska till stan så tar hon sikte på Domkyrkotornet och hoppas på det bästa... På sittningen sjöng hon låten "jag kommer inte hem" av Martin Stenmark och helt plötsligt fick den låten en helt ny mening! haha som jag skrattade!
 
Lyckades även komma ihåg att ta en bild med min älskling! Lyckades nästan matcha honom, (han hatar sånt) men gick med på det :D
Jag och Lukas hittade en godisnapp som var upphängd långt uppe i luften, och vi kunde inte släppa det, jag äter ju inte godis men jag agerade gärna medbrottsling så Lukas kunde nå nappen! :)
Idag har vi städat teatern, det gick väldigt smidigt faktiskt, men nu ser jag fram emot en lugn kväll i soffan med Pizza och mys!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det jeans kjolen jag ser på bilden med dig och Robin jag menar den jag sydde 1897 av en massa små lappar :-)

2014-12-02 @ 22:40:37
Postat av: Tina

Vad var temat för sittningen??

2014-12-03 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0