Kickoff

I helgen var det dags för Kickoff med Holgerspexet!
Vi åkte som traditionen lyder till Marsbäcken lite norr om Västervik.
I år är jag med i produktionen som sångcoach och så ska jag vara med i kören. Och som medlem i produktionen så är man även lekledare på dagen.
5-kamp stod på schemat och jag och Emmy höll i en gren där man fick uppmaning om hur många händer och hur många fötter som skulle vara i backen. Varje lag var 6 personer och vi började lätt med 6 händer och 6 fötter (varje person stod på ett ben med en hand i backen). sen blev det svårare och svårare, den svåraste vi hade var 2 fötter och en hand i backen. Det var 2 lag som klarade detta :)
Här har vi ett lag när de var på 4 fötter och 5 händer i backen.
på kvällen innan middagen gick vi ner till havet och checkade läget
Jag, Emmy, Caroline och Simone
Här har ni Holgerkören 2014 Simone, Lukas, jag, Mårten och Caroline
Kvällen fortsatte med middag och gyckel, kören sjöng tillsammans för första gången :)
Carro ville senare på kvällen ha en tatuering så jag ställde upp som tatuerare med bläckpennan i högsta hugg.
väldigt fin för att vara gjord 03.30 efter x antal glas vin ;)
Idag har jag inte gjort många knop, skönt med vilodag! imorn väntar jobb igen!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0