Uppdaterat!

Idag har jag suttit och bloggat i timmarna många!
Har inte haft lust att blogga på ett tag, men det har ändå hänt många roliga saker under augusti och september så nu tog jag tag i det! Har tidsinställt inläggen bakåt så de ligger på rätt datum, :)
 
Idag har jag tagit det lugnt för i natt väntar jobb igen.. ska jobba 2 nätter nu och sen när jag vaknat och Robin slutat jobbet på fredag åker vi till Mariestad och hälsar på! var längesen nu och vi kommer inte kunna åka hem på ett bra tag efter denna helgen för då drar rephelgerna med Holgerspexet igång! Robin är med i bandet i år så han kommer också vara på scen :)
 
på återseende!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för uppdateringen den är efterlängtad kram

2014-09-24 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0