Årsredovisning 2014

Ännu ett år har gått och här kommer årsredovisningen i punktform som traditionen lyder.
 
I år har det verkligen varit ett händelserikt år och jag blickar nu framåt mot ett ännu bättre 2015
 

Januari

x | Firade in det nya året tillsammans med Robin, Sanne och Andreas i Norrköping
x | Var på examensceremonin för de som blev sjuksköterskor ett halvår efter mig.
x | Åkte till karlsborg och träffade Evelina och sonen Jakob som låg i hennes mage senast vi sågs
x | Träffade familjen hemma i Mariestad

Februari

x | Hoppade in och spelade en föreställning i Linköpings studentspex pga sjuk flöjtissa
x | Alice fyllde 3 år
x | Evelina, Jeff och Jakob kom till Norrköping på besök
x | Åkte mycket skridskor, klarade enkel axel igen på is!
x | Gick på afterwork med jobbet på Harry´s
x | Kusin Amanda fick en dotter, Vera

Mars

x | Firade Robins födelsedag med middag på stan
x | Drabbades av vinterkräksjukan, hujeda mig vad sjuk jag var
x | Åkte med pappa till sälen en kortvecka
x | Njöt av god mat på Lammet och Grisen
x | Hälsade på Pernilla, Henke och Charlie i Falköping
x | Holgerspexet hade audition för skådis, kör och dans.
x | Helen och Anton fick sin första son Noel

April

x | Åkte till Mariestad och besiktigade bilen
x | Mamma sydde en jättefin klänning till mig.
x | Myskväll hemma hos Jenny
x | Köpte nya balkongmöbler och åt vår första lunch ute på balkongen
x | Gick brandutbildning med jobbet
x | Hade en underbar förmiddag i trädgårdsföreningen på valborg med mina gamla SSKålare
x | Gick på kravallen akuten

Maj

x | Jobbade en hel del natt på ortopeden
x | Jättefint väder i början på månaden, åt mycket glass och hängde på golfbanan med Robin
x | mamma och pappa kom till Norrköping och firade min födelsedag
x | Jag fyllde 27år, firade med robin på Texas Longhorn
x | Lyssnade på Robin när han hade spelning med sitt band The Grand Station

Juni

x | Robin och hans bröder hade en spelning i Finspång
x | Åt tapasmiddag på Aioli med Amanda och Maria
x | Hade en fantastiskt rolig dag när Amanda hade sin möhippa
x | Firade ett år som legitimerad sjuksköterska på jobbet
x | Tina, Johan och Barnen kom på besök i Norrköping
x | lapade sol på gräsmattan och spelade mycket UNO med Robin
x | Firade midsommar hemma i Mariestad och kvällen i Karleby
x | jag, Sandra och Sanne sjöng på Noels dop
x | Mamma och Pappa firade 40 år som gifta med öppet hus hemma i Mariestad

Juli

x | Amanda och Jimmy gifte sig i Landeryds kyrka, Jag fick äran att sjunga i kyrkan.
x | Gick på min första betalda semester
x | Åkte till Liseberg med Pernilla
x | Hade en playdate med Pernilla, Charlie, Evelina och Jakob
x | Firade August 6-års dag
x | Åkte till Stockholm och hälsade på Marika, grönalund och drinkar stod på schemat
x | Åkte till Uppsala och gick på sommarmiddag på västgöta nation med Sanne

Augusti

x | Åt middag med Amanda på La Uva
x | Beöskte Kolmården med Robin, Pernilla, Henke och Charlie
x | Hängde i Trädgårdsföreningen med vänner och lyssnade på Robin och hans band
x | Åkte till Kroatien en vecka med Robin
x | Badade åt glass och hade mysiga middagar en hel vecka
x | Gick på Svartan med gamla pateter

September

x | Ortopeden anordnade klinikfest. Passade på att sjunga lite för mina kollegor
x | Jobbade massa extra för att samla på mig välbehövliga komp-timmar
x | Simmade en hel del på badhuset i Norrköping
x | Åkte på Kickoff med Holgerspexet
x | Körde hem till Mariestad och hälsade på
x | Gick på skördefesten i Mariestad och tittade runt

Oktober

x | Tungt på jobbet, många patienter och få personal
x | Gick bredvid 2 dagar på akutmottagningen för att se hur de jobbar där
x | Firade två år med Robin <3
x | Vi förlovade oss på vår två års dag <3
x | Åt middag med Amanda och Maria på New York Ledgends
x | Gick på bio och såg Hunger Games del 3
x | Hade rephelg med Holgerspexet Hängde på nationernas hus väldigt mycket
x | Tre år sedan Morfar lämnade oss

November

x | Premiär med holgerspexet
x | Pappa, Sanne och Andreas kom på besök och såg spexet
x | Testade bröllopsklänning för första gången
x | Hade en fantastisk spel-period med Holger som avslutades med en rolig sista sittning
x | Fikade med Sara från jobbet
x | Hittade min brudklänning i fjärde butiken jag besökte :)
x | Gick bredvid på ortopedmottagningen för att se hur de jobbar där
x | Åkte till Stockholm med Sanne och gick på Flashdance

December

x | jobb jobb jobb
x | Åkte hem till Mariestad över lucia
x | Lyssnade på Julkonsert i Mariestads domkyrka
x | Holgerkören kom hit på middag, och vi spelade brädspel kvällen lång
x | pyntade fint i hela lägenheten
x | Firade jul med Robins familj den 23dje med gröt och skinkmacka
x | Åkte hem till Mariestad på julafton
x | Träffade Helen, Anton och Noel på juldagen
x | Åt julbord hos Robins föräldrar den 26e
x | Åkte till Stockholm 28-29dec med Robin, min julklapp :) Bodde på fina Radison Blue Waterfront
x | Shoppade och myste i dagarna 2 med min älskade
x | Såg Exodus – gods and kings på bio
x | Firade in det nya året med Robin, Eric, Marie, Robin, Ivar och Peter hemma hos oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0