Gott Nytt År!

Nyårsafton i år spenderades först på jobbet och sedan hemma hos oss!
 
Vi ville ha en lugn nyårsafton dels för att vi inte orkade engagera oss för mycket och dels för att jag jobbar nyår i år.
 
Eric, Marie, Robin, Ivar och Peter kom till oss och vi spelade Mariocart. Åt tacos och spelade sedan Ticket to ride som vi köpte i Stockholm.
 
12-slaget firade vi på vår balkong och tittade på fyrverkerier.
 
En helt perfekt nyårsafton!
 
Tacos in the making
Ivar och Robin myser innan middagen, (ingen idé att ha någon duk när det är tacos på menyn) haha
Eric och Marie fick posera lite så jag fick träna på nya kameran
Gott Nytt År! jag älskar dig!
ps. I år ska jag gifta mig!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0